החלפת מפרק ברך

התנועה היא חיים. טיפול מלא במפרק הברך מחזיר את הגוף לתנועה, ללא כאבים וללא כל מגבלה.

החלפת מפרק ירך

מחוסר תנועה וכאב – לחופש תנועה מלא ושמחת חיים. מידע על מחלות במפרק הירך ואפשרויות הטיפול.

חוות דעת שנייה

קבלו ייעוץ נוסף שעשוי להציל את תנועתכם ולהחזיר את בריאותכם. מאות הגיעו ובירכו על כך!

סיפורי מטופלים

ממוגבלות לתנועה מלאה – קראו את סיפורי ההצלחה של מטופלינו וצפו בסרטונים המתעדים את תהליך ההחלמה המלא.

שיקום מניתוח החלפת מפרק ירך

החלפת מפרק ירך הוא אחד הניתוחים המקנים למנותח אפשרות שיקום מהיר ביותר. כבר ביום שלמחרת הניתוח, נעמדים המטופלים על רגליהם ומתחילים לעשות צעדים ראשונים. מדובר במטופלים שמגיעים לניתוח אחרי שנים של מוגבלות תנועתית עד כדי שימוש ממושך בכיסא גלגלים. החלפת מפרק הירך מחוללת מהפך בחייהם ובתפקודם של המטופלים. תהליך השיקום המלא הוא קריטי ויש להקפיד על ביצוע כל ההנחיות של ד"ר בנקוביץ על מנת לשמר את הצלחת הניתוח ולשוב לתנועה מלאה.

הוראותיו של ד"ר בנקוביץ להתנהגות נכונה אחרי ניתוח:

כל ההנחיות המופיעות כאן נמסרות למטופליו של ד"ר בנקוביץ כבר בפגישה הקודמת לניתוח. כמו כן ד"ר בנקוביץ מגיע לביקור אחרי הניתוח ומסביר שוב את ההנחיות השונות ועונה על כל שאלות מטופליו.

  1. הדבר החשוב ביותר הוא "מינוי" נציג מהמשפחה/מהחברים הקרובים למנותח, שיהיה הדובר של המטופל וידאג לאינטרסים שלו. על נציג זה להיות דומיננטי ואסרטיבי, לדעת לעמוד מול קופות החולים ולדרוש את הטיפולים הנחוצים. כמו כן הוא צריך להיות חזק גם מול המטופל עצמו, ולהתעקש איתו על פיזיותרפיה גם בימים קשים, הקפדה בנטילת התרופות במידת הצורך ועוד.
  2. לאחר ניתוח החלפת מפרק ירך, יש ליטול משככי כאבים לפי הצורך, ולפי ההוראות של ד"ר בנקוביץ.
  3. לאחר הניתוח יש להקפיד על חבישה אלסטית ברגליים, מכף הרגל ועד הברך, למשך 4 שבועות לפחות כדי למנוע בצקות.
  4. יש להקפיד על הליכה מרובה ככל האפשר
  5. יש לתאם טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל, מטעם קופת החולים (מנותחי מפרקים זכאים לכך וחשוב לדרוש מקופת החולים לממש זכות זו).
  6. להקפיד על המגבלות בתקופה שאחרי הניתוח, כפי שד"ר בנקוביץ מסביר לפני השחרור מבית החולים. הנחיות אלה נוגעות לצורת השינה, לאופן ההתניידות, לנסיעה ברכב, לישיבה נכונה, לשכיבה נכונה, להימנעות מתנועות מסוימות ועוד.
  7. לפני כל פעולה פולשנית (לדוגמה טיפול שיניים) יש לקחת טיפול מונע באנטיביוטיקה, בהתייעצות עם רופא מומחה בתחום הטיפול הנידון.

לקביעת התייעצות עם ד"ר בנקוביץ, אורטופד מנתח בכיר בישראל, התקשרו 9499*. ד"ר בנקוביץ מנהל את יחידת השתלות המפרקים ב"סורוקה", רופא בכיר ובעל ניסיון רב בתחום השתלת מפרקים בישראל.